Klik-klik ajerr

Thursday, August 19, 2010

GAMBAR RAYA LAGI...


lagi gambar2 raya kami...x yah citer pjg2..jom layan gambor je...heheheh....




















Wednesday, August 18, 2010

GAMBAR RAYA....


ari ni turn fmsp plak ambik gambor raya..walaupun x sume yg join tapi tetap meriah gitu...kami just ambik gambar kat foyer panggung budaya je...kira okla tu kan....janji masing-masing exited sgt bergambor..sgt sporting semuanya...best..best... ...hehehehe...ada bnyk lagi gambor yg dorang ambik tapi yg ni aku ambik dari fb je dulu..gambor yg lain aku akan publish nanti...mcm2 aksi ada...huhuhuhu.....





Wednesday, August 11, 2010

SALAM RAMADHAN....



Tiada kata seindah zikir

Tiada bulan seindah Ramadhan
Izinkan kedua tangan bersimpuh maaf untuk lisan yg tak terjaga
janji yg terabaikan, hati yang selalu berprasangka & sikap yang pernah menyakitkan.
Selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua rakan-rakan dan juga kenalan yang sudi berkunjung ke sini...semoga Ramadhan kali ini memberikan lebih keberkatan kepada kita semua..AMIN...