Klik-klik ajerr

Friday, July 6, 2012

DAH GANTI PUASA KE BELUM?

Assalammualaikum.....aduyaii bnyknya sawang kat umah aku nih..lamanya aku x masuk sapu sawang kat sini...fuhhhh sang labah2 pun dah bnyk wat sarang...kui..kui..kui...nila penangannya bila penyakit "M" datang melanda cam tsunami..apa pun x boleee..

uishhh korang sume dah abis ker ganti pose? ker aku sorang jer yg masih hegeh-hegeh nak bayor utang pose nih...x lama dah kita nak puasa kan..cepatnya masa berlalu...alhamdulilah seminggu ni aku puasa tau...tinggal 3 hari lagi nak bayor nih...doakan aku berjaya bayor utang puasa yer....wihuuuuuuuuuuu.....cauuuuu...tata........


meh aku tepek gambor anak buah kesayangan aku  yang akan genap setahun umurnya pada 22 Julai 2012 nanti...   *tuantanahmalunaktepekgamborsendirisebabrasadahbam-bamsesangat*...muahahahahah...

luvvv youuu so muchhhh batrisya....tunggu present dari mama yerrr....


No comments: