Klik-klik ajerr

Wednesday, January 4, 2012

2012

2011 telah pun melabuhkan tirainya dan 2012 kini mula menyingkap tirainya dan pastinya pelbagai peristiwa pahit manis akan terpahat pula pada 2012 ini....apapun setiap kali tibanya tahun baru setiap kali itulah aku meraikan hari ulangtahunku...terasa cepatnya putaran masa...setiap tahun berlalu begitu pantas sekali namun begitu aku bersyukur kerana masih terus bernafas untuk meneruskan kehidupan di muka bumi yang penuh warna-warni ini.....apapun aku berharap semoga kehadiran 2012 ini akan mencoretkan memori indah buat kami...





 happy birthday to me...happy birthday to me....happy birthday to me.....alhamdulilah aku bersyukur kerana masih bernafas untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini....bertambahlah lagi umurku but it's just a number kan...yg penting hidupku dikelilingi orang2 yang menyangi diriku dan itu sudah cukup membuatkan hidupku bermakna dan bahagia...
apapun dengan kehadiran 2012 ini sudah tentu aku mengharapkan sinar kebahagiaan akan terus menyinari kehidupankan dan keluargaku...semoga hari2 yang mendatang pada tahun 2012 ini akan melimpahkan rezeki dan kurniaan darimu ya Allah....



2 comments:

zehan said...

happy bithday.....moga happy slalu...

Yanieyusuf.com said...

hepi birthday kak... :-)