Klik-klik ajerr

Tuesday, January 12, 2010

Meraikan Anniversary & My besday....

cepatnya masa berlalu...2009 dah pun melabuhkan tirainya...bila masuk je tahun baru umur pun dah makin tambah gak..almaklumle besday jatuh betul2 pada 1 Januari kan..rasa cepatnya tua...hahahahahha..tapi umur ni x leh dipikir sgt ye tak...yg ptg jiwa mesti muda..yehaaaaa......

apapun HAPPY NEW YEAR aku ucapkan pada semua...okla jom layan kisah romantika d amor kami meraikan anniversary kitaorg yg ke-6 pada 20/12/09 yg lalu....oleh sebab jarak besday aku ngan anniversary tu tak jauh so kiranya merangkap celebrate besday aku sekali le...hahahaah..bole ke gitu..saje je asben aku ni tau..bukan apa nak save bajet le tu x nak bawak aku gi jenjalan sesaja kan....jom tgk kemana asben aku bawak utk celebrate anniversary kami and my besday...



seawal jam 7.43 pagi kami telah memulakan perjalanan....jeng..jeng..nak ke mana tu..hahahaha...



wah...bestnya nak gi mana ni....



asben memandu dgn seriusnya menuju destinasi...(to be continued next n3...ahaks...)




No comments: