Klik-klik ajerr

Thursday, October 28, 2010

YANG MANA SATU..IDAMAN KALBU....

 yang mana satu....idaman kalbu (kena kena nyanyi cam lagu p. ramlee tu..*wink..wink) ya sesungguhnya aku dah JATUH CINTA..JATUH HATI..JATUH SAYANG pada dua2 nokia phone ni....huhuhu....dua2nya  sgt menarik tertarik memang da boom....emmmm nak kena gedik manja lebih kat cinta hati ni nak dptkan phone ni...huhuhuhu.....tapi yg ye nya kang aku plak kena belikan tuk cinta hati sebab besdaynya just around d'corner lagipun yg benornya cinta hati aku yg skrg ni xde hp sebab hpnya dah kongggggg...out of service dah.......nak x nak memang kena belikan hp gak tuk dia for his besday present....tapi aku rasa my cinta hati  x berkenan kot ngan yg ni...heheheh...xpe...belikan yg gitu2 cikai-cikai je udahle yang yek..heheheh......save bajet sikit leh topup tuk kitanya lak...hahahahah....(cis memang x ikhlas sungguh nak kasi hadiah nih...bini saper la ni yek...*wink..wink...)
 camera 12 MP...x yah usung camera dah sana sini...hehehheeh....
nokia N8.....



memang sgt cantik menarik tertarik memang da boommm...yg pasti si baju hijau  ni sgt meruntun meroyan jiwaku utk memilikimu....
satu lagi pilihan yg da booommmm jugakkkk...nokia C3..juga meruntun meroyan jiwakuuuuu...huhuhuhu......

design yg cantikkkkk...nipis jeeee.......sgt adorable...huhuhu


yg pastinya hot pink adalah pilihanku sekiranya aku berpeluang memilikimu wahai C3...huhuhu.....

No comments: