Klik-klik ajerr

Thursday, February 24, 2011

Roti poket...

 dah lama gak aku wat roti poket ni tuk bekfes kami..resipi aku ambik kat sini ..tapi aku guna apa yg ada kat
umah je tu sebab xde letak salad pun..cuma inti tuna sajorkkk tapi tetap layan...rangup makan time panas2...dah dua kali buat pun tapi kali kedua tu aku cuma letak inti daging burger ayam ramly tapi telupa plak ambik gambornya...apapun memang layannn..sedapppp....


berintikan tuna sahaja tu sebab nampak leper je roti poket aku nih...huhuhu...


2 comments:

NuRKaSiH aTieQaH said...

wah sedap yer kak haizan...hehehe..dah terliur kat ofis ni..ahaks3.. :D

HAIZAN said...

apalagi try le ieka..senang je watnya..inti tu leh letak ikut suka hati je...janji layannn..nak2 plak pekena time2 ujan nih...