Klik-klik ajerr

Thursday, October 18, 2012

Adam dan Hawa..

 Demam Adam dan Hawa...yer memang aku tngh demam Adam dan Hawa skang ni...hari2 layan online jer dari episod 1 sampaila episod 31 yang paling latest...mula2 xdela rasa addicted sangat nak tengok drama ni tapi dah budak2 ofis ni asyik la Adam dan Hawa jer aku pun tryla tengok sekali...tup-tup melekat terus sampai x sabar2 nak tunggu kemuncak drama ni walapun dah tau kan endingnya camne...alahai Adam Mukriz yang sangat sweet & gentleman dan Ain Hawani yg comel & jual mahal ni....nasibla Adam Mukriz tetap setia menunggu...wahhh rasa terawangan-awangan jer bila nengok citer ni..hahahah....asben aku memang dah paham sangat dah x kirala aku suka tengok citer apa tapi kalau asyik sangat ngan satu citer tu memang dia dah paham sangat of cozla sebab aku suka tengok heronya yang ensemmmm dan romantik ituuuu...tapi heroinnya aku suka tengok jugak sebab walaupun pelakon baru tapi gandingan mereka bagi aku sangat serasi sesuai dengan memontum citer ni....Aeron Aziz tu x yah ckpla dia memang hero pujaan malaya kan...nak2 lak watak2 romantik ni kan memang bole cairrr dowwww....tapi aku x leh terima citer NGORAT tu! ntah apa2 jer wataknya dlm citer tuuuu...xpela abg Aeron Aziz yg macho dan ensemmm I tetap minat youuu....* matikla kalau laki aku baca ni...

 novel ni jer 2 kali aku khatam ...dulu2 x penah baca lagi novel ni bila dah ada drama ni baru sibuk cari balik novel ni...so pinjam ngan offismate ajer..tapi rasa cam nak beli jugak novel ni sebagai koleksi...nanti dah lama2 bole baca lagi dan lagi....
 sangat sweeet kan dorang ni...sorang hensem & macho dan sorang lagi manis & comelll.....
 last mestila happy ending kan...tapi aku suka sebab drama ngan novel seiring...xde terlebih atau terkurang..jalan citer kat drama sama jer ngan kat dlm novel..even dialog pun sama cam dlm novel.....dulu masa tngh havoc drama Nora Elena tu aku x ikut sangat..ramai sangat pompuan yg cair ngan watak Aeron Aziz dlm citer tu kan...la ni aku pun cair gak ngan watak Adam Mukhriz tu...hahahah..no wonderla Aeron Aziz ni bole dpt award bintang paling popular kan...bagi aku x timbul la isu ko retis M'sia ke Singapore ke kan dah itu yg diterima peminat kat M'sia ni..tu lagi sorang dramatis yg hebat jugak aku pun minat gak kat dia nih...Ady Putra pun Singaporean yer....aku puji ni sebab dorang berdua ni bukan takat hebat watak2 romantik jer yer tapi sebab dorang ni kalau bwk watak ganas2 dan jahat pun menjadi jugak...mcm citer  KL Gangster tu ..dorang berdua ni ada kan....betul2 punya gangster Ady Putra tu....abg Aeron I pun sama tauuuu...kikikiki....melalut sudah aku ni tadi citer pasai drama Adam dan Hawa ni dah kelain plak peginya..okla jom sape yg belum tengok Adam dan Hawa jom kita tengok reramiiii....

my Adam yang sangatt sweettttt ini..kekuatan hidup dan matiku....

No comments: