Klik-klik ajerr

Friday, June 26, 2009

MAKAN-MAKAN KAT GARDEN SEAFOOD



masa rabu malam hari tu asben aku ngan offismate dia sambut besday kawan dorang kat garden seafood..tu pun org yg punya besday yg belanja bukan diorg pun...hehehehe..terbalik sudah....aku pun ngikut je dah asben aku ajak...makan jgn ditolak tule pasainya aku dah mcm belon..hahahah..ni aku letakkan gambar2 time mkn2 tu...guna camera hp je tu yg gambor blurr je..layan jela...



cam biasa mestile aku letak gambor aku ngan hubby laling aku dulu....



ni sume offismate asben aku tapi aku rasa ada lagi kot sebab x sume yg dtg..yg baju putih tula yg sambut besday..aku dgr masa ptg tu lagi dia dah kena ngan dorang ni..kena baling tepung kot.....hehehehehe...bisalatu...






mcm2 makanan yg diorder cuma kek je xde..cian dia..bebudak ni pun kot ye org dah belanja belile kek..eeem..x teringat le tu masing2....tapi walau apa pun memang kenyang tul kitaorng malam tu.. tq ye en. halim(baju putih) sebab belanja kitaorng...lepas ni aku nak tunggu besday budak apies ni (baju merah) nak tgk dia belanja mkn ke tak...

No comments: