Klik-klik ajerr

Wednesday, June 10, 2009

SOSEJ BUN @ MINI PIZZA

teruk betul demam roti aku nih..masih meroyan lagi buat roti nih..hehehehehe..selagi stok tpg roti tu ada kat dapur aku tu selagi tu le demam roti aku ni akan berpanjangan..hahahahah....
utk roti kali ni aku buat sosej bun yg ala-ala mcm mini pizza tu...sedap layanzzz roti ni time panas-panas.....laju je abis sekeping tu...


utk basic dough roti ni aku guna resipi roti nasi..memang sedap dan lembut walaupun dah disimpan semalam..resipinya leh klik kat SINI ye..


ni rupe sosej bun ala mini pizza aku sebelum kebakaran..hahahaha....




mcm2 rupe dah ada ha..ikut suka hati je aku nih...



taraaaa...ni le kejadiannya selepas kebakaran...memang puas hati sgt dpt buat roti cam gini sendiri..selalunya beli je kat kedai....pas ni x yah dah beli kat kedai buat sendiri lagi terasa kepuasannya...

No comments: