Klik-klik ajerr

Thursday, November 12, 2009

BESDAY ASBEN...


n3 sebelum aku ada citer pasai besday asben 3/11 aritu...kami celebrate kat umah je..kek aku beli je pastu adala masak simple2 utk dinner tu....

yeey...dah bertambah umur abg...hahahah...


tu jela yg aku masak malam tu..very simple kan...tapi asben kata sedap sgt..heheeh...(*mestile kena puji kan jenuh aku berperang kat dapur tu sengsorang..huhuhu...tapi aku sediakan dgn penuh kasih sayang tau...ngeh..ngeh..ngeh...)


so menu kami malam tu adalah.....walaupun just simple celebration tapi very enjoyable eating gitu...hahahhaha....

kek from bees...


nasi goreng cina


ayam bakar .....


sosej..


blackpepper sos..wat sendiri tau...asben kata sedap...

coslow ...wat sendiri gak..asben kata lebih sedap dari kfc punya..ahaksss...akak vangga diri kejap dik non....



1 comment:

mama balqis said...

bertambah semangat nak masak kalau husband yg puji kan??