Klik-klik ajerr

Monday, December 7, 2009

DAH LAMA SGT....

dah lama benor rasanya blog aku ni x berupdate...eeemmm...x sempat pun ye..malas pun ye jugak...huhuhu....alang2 aku dah update pasai wedding anniversary tu kan aku masuk jela sekali n3 aku masak2 ni kan..aku pun x ingat dah bila aku masak sume2 ni...layan jela k....


nasi tomato..yg ni aku ingat sebab aku msk weekend lepas..


daging masak mamak..ni pun sama gak kawan nasi tomato tu...


sayur campur...


kek puding caramel..


donut jco..yg ni aku x buatle ...adik aku bawak dari kl....lebih sedap dari dunkin donut....x muak sebab donutnya comel-comel je...


ada mcm2 flavour donut ni...cedap...cedap...i loike....


donut aku buat....huhuhu...favourite asben ni..dia memang x layan jco ke dunkin donut ke...suka yg aku wat je...heheheheheh....dia leh mkn bnyk donut ni....selalu gak aku wat donut ni sebab favourite asben kan....haruslah selalu memang dia x jemu pun.....


red bean stolen..aku penah wat sebelum ni...resipi leh cari kat label roti k.....



No comments: