Klik-klik ajerr

Wednesday, March 9, 2011

New look..

hahahahah..gambar syok sendiri ni namanya...amacam rupa aku bila pakai spek????nampak cam skema benorr je kan...dahla mukaku bolatttt alahaiiiii...motip wat spek sebab tahap kerabunan mata dah makin seriussss sampai kawan sendiri dok depan mata pun tak nampak..jenuh le orng tu dok memanggil-manggil tapi aku leh wat dek je...tak ke teruk benorr dah tu apatah lagi nak bawak keta waktu malam....memang sah lubang pun aku bole langgor je..huhuhu...apapun aku bespek ni time perlu je bukan dijadikan amalan pemakaian harian..sebab aku ni problem bila nak tgk benda yg jauh je..cam tgk citer korea tu senang sikit nak baca translationnya kalau tak belum sempat abis baca lagi dah kluar tulisan lain plak...huhuhu...pedih mata dibuatnya plak kalau dipaksa-paksa baca cepat...memula nak wat spek ni asben mcm x berapa agree je sebab dia kata lain benor rupa aku kalau pakai spek..hahahah..tapi agaknya dia sian nengok aku kot dah teruk sgt tu yg dia bawak gak gi wat spek tu..tapi memang betui pun bila pakai spek ni adoyaiiiii sgt jelas penglihatannya okkkk..tulisan yg kecik2 di kejauhan sana nun pun aku bole nampakkk...waahhhhh terasa baru dpt mata baru je..hahahahahah....
muka sgt skema ok..cam cikgu pun ada gak kan..hahahahahahahah..


No comments: