Klik-klik ajerr

Wednesday, April 29, 2009

SEMINAR SETIAUSAHA 2009


n3 kali ni aku nak citer pasai aku gi seminar setiausaha 2009 anjuran PSUKM(Persatuan Setiausaha UKM) kat Grand Seasons Hotel, KL pada 25-27 April 2009...best giler gi seminar ni..ni dah kiranya kali ke-2 aku join seminar setiausaha PSUKM ni..memang dahsyat diaorng ni persatuan besar pastu memang dpt support dari pihak UKM tu pasai diaorng bole anjur seminar setiausaha ni tiap tahun....bestnya kalau kitarong s/u kat sini pun bole anjur seminar camni..jomla layan gambor2 yg aku nak share nih...
ni la antara s/u yang hadir pada seminar tu..7 orang semuanya tapi Aslizah xde plak dlm gambor nih...yg ada dari kiri kak zu (tncPI)intan (ips), aku (fsm),kak siti rokiah (tncA), akmar (ipm) & aida (library)..memang enjoy giler le sebab aku dok sebilik ngan akmar yang memang sekepala ngan aku..rasanya antara sume nih kitaorng yg paling pot-pet..hahahahahah....



ni plak menu utk dinner kitaorng pada mlm perasmian tu..chinese food layan jela walaupun tekak aku ni x berapa nak masuk sgt kalau chinese food ni except diaorg punya stir fried vege la...tapi okla bole le mengisi perut yg sememangnya tgh lapor...tu first set yg sempat aku snap gambor yg lain2 x sempat nak snap pic dah kena serbu sebab sume lapor...
tapi memang kenyang le mlm tu sambil dihiburkan oleh artis2 budaya ukm dan juga abg jem..salleh yaakob..hahahahah....

sempat lagi aku ngan kema masa malam dinner tu posing hehehehe..bnyk benda kelakar yang kitaorng alami masa gi seminar tu...hahahahahaha..biorle aku ngan kema je yg tau........


souvenier dari PSUKM....


ni masa hari first seminar tu para peserta sempat bergambar dgn dato' dr. fadilah kamsah..tgkle kitaorng berdua tu entah apa2 citer la tu sampai tergelak berdua...tapi memang best slot dgn dato' dr. fazilah kamsah nih..asyik gelak je memang x sempat nak mengantuk le...memang best sgt lagipun kitaorng dok depan sebab nak snap gambor dia..heheheheheh


ni antara pic dato' dr. fazilah kamsah yg aku post kat sini..ada bnyk lagi gambor dia aku ambik..video pun ada..dok depanla la katakan..heheheheheh...tapi katanya jgn jadi "mamarazi"..hahahahhaha

ni plak abg jem - salleh yaakob yg tgh perform masa dinner kitaorng hari tu..best gak dia nih walaupun aku x minat ngan dia..tapi bolela..kelakar asyik buat lawak je....kiranya kitaorng terhibur la ngan lawak jenaka dia tu....




posing je kitaorng nih..bole katakan sume tmpt yg bole posing kitaorng memang posing le...




ni plak aku ngan member aku masa sama belajar kat uitm shah alam dulu...lama x jumpa ..last aku jumpa dia pun masa aku join seminar ni tahun 2006...x sangka jumpa semula kat seminar 2009 nih..ingatkan member2 yg lain ada sama tapi nampaknya sorang ni jela yg aku jumpa..yg lain2 x join plak tahun ni..xpela kot tahun dpn ada lagi insyaalah nak join lagi..harap2 dpt jumpa member2 lama masa belajor dulu....


kan aku dah kata posing je kitaorng nih...xpe utk kenangan kan kema...tahun depan kita join lagi yek...





ni masa dah nak check out ....ala2 af plak...heheheheh....

kenangan di depan bilik hotel...grand seasons hotel, kuala lumpur room no. 2233...best hotel ni...4 star..bilik ok..makan lagi la ok....sedap2 makan kat sini...ada bnyk choice..kalau dok lama lagi sahla akan berlaku pertambahan berat badan..dok seminar kat sini 3 hari pun dah naik rasanya aku nih....bilala aku nak kurus nih...















No comments: