Klik-klik ajerr

Friday, July 24, 2009

NAK RAYA DAH KE..HEHEHEH...





eeemm..rasa cam dah nak raya le plak bila buat tat ni...tapi okla tu kot kita kan nak puasa x lama lagi..ni dah bulan syaaban pasni dah ramadhan..pastu dah raya..cepatnya masa berlalu..rasa cam baru je lagi puasa ngan raya lepas..tup2 ni dah nak dtg semula...

saja je wat tat ni sebab jem nenas yg aku beli utk buat raya lepas tu bnyk lagi....nasib x expired lagi tu yg tetiba je terpikir baik buat sesuatu sebelum jem tu tercampak ke tong sampah..eeee..membazir je..keja syaitan tu...hehehee...

memang layan le tat ni..x pernah miss tiap kali raya dan aku pasti umah korang pun sama gak kan..kalau x buat mesti beli kan..dulu masa aku x reti buat tat ni kami beli je tapi bila dah bole wat sendiri ni memang x beli dah...alhamdulilah biskut raya pun la ni aku x beli dah..sume homemade ok...ada gak hajat di hati nak mencuba business biskut ni...tapi nanti dulu la...insyaalah kalau ada sambutan dan permintaan akan aku usahakan..hahahaha...(berangan lebih je aku ni tapi mana tau kan satu hari nanti kot jadi kenyataan sebab aku ada gak terpikir2 nak wat business gini sebab aku memang sukaaa sangat buat benda2 gini...)


No comments: