Klik-klik ajerr

Tuesday, July 7, 2009

TAK TAU LETAK TAJUK APA....LAYAN JELA...

n3 menu2 sume nih saja je aku letak utk kenangan..kot2 aku xde idea nak msk ke leh gak aku tgk kat sini ye tak(tu pun bila tiupan angin rajin menghembus lembut ke arah ku...hahaha) bukannya pandai sgt pun msk2 nih tapi alhamdulilah bole diterima oleh hubby lalingku dan juga family yg lain...




ni antara menu kami minggu lepas...daging masak mamak dan ayam grg kunyit..



ni plak roti jala ngan kari ayam aku wat utk dinner..org wat utk minum ptg atau bekfes tapi aku belasah je utk dinner..janji kenyang...permintaan hubby laling yg suka sgt makan roti jala....aku pun suka gak..heheheh



tgk kan aku dah kata..hubby laling memang suka sgt makan roti jala sampai mintak aku buatkan utk dia tapau gi ofis...apapun aku ikhlas melakukan semuanya itu demi suamiku itewwww....

1 comment:

DR.AHMAD SUHAIMI BIN MOHD.NOOR said...

Saya memang suka masakan daging masak mamak. Resepinya taruh kicap banyak2. Malah masakan ikan cencaru bareback( belah belakang) buat cara mamak tupun memang enak. Cubalah, saya bisa masak cenceru bareback mamak.