Klik-klik ajerr

Wednesday, July 15, 2009

ooooo....dah ada blog sendiri ye..huhuhu...

saja je aku nak share citer kawan aku yg sorang nih..dia ni kira cam adik aku le sebab muda lagi dari aku....namanya panjang sgt nak sebut tapi aku panggil dia kema je...dia ni sama2 s/u cam aku gak..memula dulu kitaorng xdela selalu sgt nyembang2 kat ym tu ..kalau ada pun sekadar nak tanya pasai keja je....tapi sejak kitaorng gi seminar setiausaha sama-sama bulan 4 lepas, kitaorng jadi close plak..leh citer mcm2 sebab kepala memang ngam..sama2 gilerrrr....hehehheeh..nak dijadikan citer si kema ni baru belajor2 buat blog..so biasala budak baru belajor mcm2 menda yg dia tanya sebab konpiusss sesangat katanya...hahahahahah......aku bukan pandai sgt pun pasai blog ni bolele kalau sikit2 tu tapi yg tak tahannya siap apnggil aku sifu tu sebab ajor dia buat blog....heheheh...jgn kema panggil gitu..akak pun baru je belajor buat blog nih....tapi akhirnya berkat kesabaran dan kesungguhan dia nak belajor buat blog akhirnya berjaya juga impiannya nak berblogging tu...kema..akak ucapkan tahniah yek...caiyok..caiyok..teruskan usahamu buat n3 bnyk2 k..tapi ko jgn mara ye akak buat n3 special ni utk ko..hahahhaha....



ni masa kitorng gi seminar s/u bulan april lepas...memang syok gilerrrr gi seminar nih....next year kita gi lagi yek kema....



No comments: