Klik-klik ajerr

Friday, October 9, 2009

Citer biskut raya plak...

n3 pasai biskut raya plak ye...alhamdulilah tahun ni adalah tahun pertama aku berbusiness biskut raya..tapi utk mula2 ni aku just ingin mencuba saje nak test market...heheheheh...alhmadulilah respon dari kawan2 amat menggalakkan..insyaalah akan diteruskan di masa2 akan dtg...utk tahun ni aku target x nak ambik order bnyk pun tapi last2 bole tahan gak ordernya..last2 minute order pun ada gak tapi aku terima di kalangan kawan2 terdekakat je...pendek kata masa pose aritu memang aku xde masa nak rest langsung le..hari2 dok ngadap biskut je..satu umah dah berbau biskut je...sampai rasa nak termuntah dah le wat biskut..dah tu plak last2 siapkan yg org order sendiri punya biskut tarak wooo..aaaa..sudah..parah..kelam kabut dibuatnya..nak mencuba resipi biskut baru pun dah x sempat...bawak balik kg apa yg ado je...pastu siap bawak balik kg plak sume brg wat biskut sambung wat kat kg plak...huhuhu... tule sebabnya tahun ni xde biskut kat umah aku..sume angkut balik kg...xdela kawan2 opis merasa biskut raya aku tahun ni...hehehehe...sorry yek kengkawan..huhuhuhu...ni sume penangan business biskut raya la ni...

tapi apapun aku happy sgt sebab akhirnya niat aku nak mencuba business biskut ni tercapai gak...heheheh..tq pada kengkawan yg support dan juga asben yg tlg bawak aku gi kedai bakery yg ntah berapa kali aku pegi sebab dok beli brg yg x cukup2 tu..heheheh....


utk tahun ni aku cuma jual 3 jenis biskut je..tat nenas, almond london& coklat cip..ni pun aku dah x menang tangan nak watnya...tapi rangking paling tinggi dpt order coklat cip le...ramai benor yg order coklat cip ni...uuuuihhh..laris sungguh..nampak ganya masuk list next year punya biskut raya ni....


biskut2 yg dah ada tuannya...heheheh


coklat cip..sampai naik jemu aku membuatnya...

susunan biskut utk diedar..heheheh



ni plak biskut yg aku sempat wat utk bawak balik kg aritu...x bnyk biskut kali ni sebab kesuntukan masa..paham2 jela ek...hehehehe




No comments: