Klik-klik ajerr

Friday, October 9, 2009

Citer sebelum raya...

ni plak gambar2 masa nak gi shoping raya aritu..heheheh..tule pasal muka senyum gumbira je sebab nak shoping moping kan..biasala tu...ngeh..ngeh..ngeh....sebenonya xdela shoping sgt pun just beli apa yg patut je...almaklumle tarak bonus woo tahun ni...so kiranya belanja berhemah le...hehehheh...aku tau mesti asben aku gelak je kalau dia baca ni..(* ye ke aku beli apa yg patut je???? *wink..*wink..*wink..)

biasanya kalau time nak shoping raya ni mesti kitaorg akan gi shah alam coz kat sana bnyk choice kan...sebab aku skrg ni cari baju raya ready made je...asben pun sama gak...sebab kat tg. malim ni upah jahit bajunya uiiihhhh melampau le mahalnya..x sanggup aku...beli kain rege murah upahnya mahal melebihi kain..eeeeem..x berbaloi aku rasa...tu sebabnya kitaorng decide beli baju ready made je...alhamduliliah so far memang ada saiz la utk kami....lagipun asben aku bukannya tiap tahun tukar baju melayu pun...sebab dia x pakai sgt..baju yg lama pun bnyk elok2 lagi..utk kawin punya yg dulu pun mcm baru je lagi...sebab jrg sesangat dia pakai baju melayu....so recycle je pastu mix & match ngan baju aku..gitula....biasa kalau shoping raya ni aku le yg telebihnya...heheheh...asben biasala dia jenis x kisah sgt...aku je yg telebihnya...heheheh..paham2 jela ek...

uihhh..senyum gumbira nak shoping yek....


serius je tu...cam x sabor je nak sampai...hehehehe





ni plak gambor masa nak balik kg time raya tu...senyum gumbira jugak sebab nak balik kg kan...siap posing dulu kat umah tu....isssssh..biasanya xdela nak posing2 gitu kan...uiiiihhhh happy mood tu....issssh..siap2 lentok plak tu..balik kg...ooooo..balik kg...hati girang.........

No comments: