Klik-klik ajerr

Friday, October 9, 2009

Citer raya lagi....







just aku nak share gambar2 ngan adik-beradik..setahun sekali kan....bukan senang dpt kumpul sume...selalunya time balik x sama...kdg aku ade tapi dorang xde..kdg dorang ada aku plak yg xdenya...eeeem..gitulakan....tapi adik2 aku ni yg kat kg tinggal 2 org je tu pun sebab masih sekolah...yg lain sume kat area kl ngan tg. malim je..heheheh...kdg dorang kumpul kat umah aku je...saje je time raya nak ambik gambor..time bese2 xde plak nak bergambornya pun....


harus tempek gak gambar ni kan...ngeh..ngeh..ngeh......





















1 comment:

DR.AHMAD SUHAIMI BIN MOHD.NOOR said...

seronokle ko zan boleh tangkap gambo dengan husband ko. saya dekat Bali ni keseorangan aje. Jadi saya tangkap saja anak dara Bali dan tangkap gambo dengan ye. Kalau tak percaya tengok dalam profile Facebook saya hehehe