Klik-klik ajerr

Friday, October 9, 2009

Citer raya la plak...

tahun ni turn beraya kat umah aku dulu so dptle le aku bergambor ngan family pagi2 raya tu...best sgt sebab family aku besar..kami sume 9 beradik..yg kawin baru aku sorang je...so far tiap tahun memang sume adik-beradik aku balik kg except aku la yg bergilir time first raya tu kan..last year aku raya umah asben dulu....


my big family..tapi ada yg x cukup..adik lelaki aku sorang lagi..dia ni memang payah sgt le nak bergambor ni..pastu asben aku le tukang ambik gambornye...hehehehe..kasi can aku bergambor ngan family katanya....hahahahahah


kami sume bergambar ngan mak..bapak aku biasala susah gak nak bergambar ni..tu jela sekeping pun dptnye...


time ni pun bukan main susah nak soh bapak aku posing...huhuhu....tgk tu muka serius giler...garang woo bapak aku time dia muda2 dulu...heheheh..kami sume memang takut le ngan bapak aku ni tapi la ni...emmmm....dah bole gurau2 sume..mungkin sebab dah tua kot...heheheheh

ayah & bonda...

bersalaman bersama ayah & bonda...

bersalaman bersama hubby laling tercinta......

bermaafan sesama adik-beradik...



seven daughter in d family.....



ni la adik lelaki aku yg x suka bergambor tu..memang susah sgt nak bergambor ngan dia ni....


eeem..yg lain pun sibuk nak posing jugak...yela bukan senang nak dpt time mcm ni....kumpul sume kan..
my second sister....


me & youngest sister....






No comments: